Jezik:
+385 1 2003 303
Reklamacije i zamjene

Zamjena podrazumijeva slanje proizvoda na adresu tvrtke Diadema d.o.o. o vlastitom trošku i pregled proizvoda od strane prodajnog osoblja. Ukoliko se ustanovi da je proizvod ispravan, isti će biti zamijenjen za drugi artikal ili drugu veličinu, po želji kupca. Zamijenjeni proizvod tvrtka Diadema d.o.o. potom BESPLATNO šalje na adresu kupca.to može učiniti kontaktiranjem Online Shopa Diadema na tel. 099/627-5080.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pošiljku, te ukoliko pakiranje ima vidljivih materijalnih oštećenja/nedostataka, preporučuje se da kupac odbije primitak iste budući da postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti u Web Shop Diadema, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi na email adresu:

web@diadema.hr, sjedište: Diadema d.o.o., Ante Starčevića 11d, 10360 Sesvete, ili usmeno na broj telefona 099/627-5080 od ponedjeljka do petka od 8-11 sati.

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac može vratiti artikl na prethodno navedenu adresu kako bi se reklamacija uvažila na temelju fizičkog dokaza. Ukoliko se pomnim pregledom utvrdi da je došlo do oštećenja proizvoda namjernim/slučajnim mehaničkim postupkom, odnosno trganjem materijala, gumbiju, konca, patent zatvarača, broša, zakovica, perlica ili drugih sastavnih dijelova proizvoda, koji je nastao nakon što je proizvod pregledan i poslan kupcu, reklamacija će se odbiti odnosno osporiti. U takvom slučaju utvrđuje se materijalna odgovornost kupca za kupljeni proizvod.

Prema čl. 43 Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), st. 5. i 6., ako se materijalni nedostatak na proizvodu pojavi u roku od šest mjeseci od dana prijelaza rizika na potrošača (od dana kupnje proizvoda), a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja snosi trgovac. Ako se materijalni nedostatak na proizvodu pojavi nakon šest mjeseci, ali ne kasnije od 24 mjeseca od dana prijelaza rizika na potrošača, troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja. Trgovac ne odgovara za materijalne nedostatke na proizvodu koji se pojave nakon dvije godine od kupnje proizvoda.

Proizvod koji se reklamira mora sadržavati originalnu ušivnu etiketu robne marke DIADEMA, te po mogućnosti biti predočen uz originalan račun. Ukoliko se ustanovi da je reklamacije valjana, kupcu će proizvod biti zamijenjen ili će mu se vratiti novac. Reklamirani proizvod tvrtka Diadema d.o.o. potom BESPLATNO šalje na adresu kupca.

Adresa za slanje reklamiranih/zamijenjenih proizvoda:
Diadema d.o.o.
Ante Starčevića 11d
10 360 Sesvete
Hrvatska

OIB: 54246558071
Telefon: 099/627-5080 (od ponedjeljka do petka od 8-11 sati)

Diadema d.o.o.

Ante Starčevića 11d

10360 Sesvete

Tel. +385 1 2003 303

Više info